معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: ان‌شاالله تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین استقلال حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی مباشری پس از تساوی استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بارندگی معمولی هیچ مشکلی نیست و در زمین تمرین انجام می‌شود و هیچ کس فکر نمی‌کرد که بارندگی سیل‌آسا شود. از ابتدا هم استادیومی که در اختیارش بوده چمن مصنوعی بود. کمپ استقلال یک هزینه خیلی بالایی دارد و زمینش را باید حدود ۱.۵ متر برداشت کنیم و بعد از ۷-۸ ماه به نتیجه برسیم تا باشگاه استقلال به طور دائم صاحب زمین شود که این کار در دستور هیئت مدیره قرار گرفته و این کار را امسال حتما انجام خواهد شد.

وی درباره زمین تمرین مجموعه انقلاب گفت: این موضوع را هم پیگیر هستیم و پیمانکار جاهایی که نقص داشته است را انجام داده است و تا ۱۰-۱۵ روز آینده به ما قول دادند که آماده تمرین شود. این زمین را برای آینده می‌توانیم داشته باشیم. ما فعلا که فردا تمرین ریکاوری داریم و بعد از آن هم تیم به قطر می‌رود و بلافاصله بعد از آن هم به اصفهان می‌روند و انشالله تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین استقلال حل می‌شود.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اتفاقات پیش آمده در رختکن در بازی با پرسپولیس عنوان کرد: جریمه من به خاطر زمین تمرین بوده و در رختکن استقلال هم نبودم و من کسالتی داشتم و از داخل رختکن اطلاعی نداشتم، تمام تصمیمات را هم هیئت مدیره گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.