مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی امیدوار است روند پیروزی‌های تیمش ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل برایتون در جدال معوقه لیگ برتر انگلیس را با اظهارنظر درباره آینده تیم خودش شروع کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: احتمالاً ازار و کانته بازی می‌کنند. آنها این فصل حدود ۵۰ بازی انجام داده‌اند و در دو هفته اخیر علاوه بر باشگاه در تیم ملی نیز حضور داشته‌اند و باید در بازی قبلی استراحت می‌کردند. به نظر آنها الان آماده هستند. ادن تقریباً در تمام بازی‌ها به میدان می‌رود و می‌داند نیاز به استراحت دارد، اما هیچ مشکلی وجود ندارد.

ساری در ادامه افزود: از این بابت خوشحال نیستم، اما نگرانی هم ندارم. می‌توانم ناراحتی‌های به وجود آمده را درک کنم. واقعاً ما بد کار نکرده‌ایم. در ۳۳ بازی به پیروزی رسیده‌ایم و فکر می‌کنم در کشور انگلیس تنها منچسترسیتی از ما بهتر بوده است. پیش از این هم گفتم خرسند نیستم، اما از بودن در تیم و در تمرینات خوشحالم. باید سعی کنیم بهتر شویم و شیوه‌های‌مان را عوض کنیم. بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که اگر به صورت انفرادی پیشرفت کنند، تیم بهتر می‌شود. باید برای بودن در جمع چهار تیم برتر تلاش کنیم. فکر می‌کنم هواداران باید بازیکنان را در طول مسابقه حمایت کنند. بعد از بازی هر چه می‌خواهند می‌توانند بگویند، اما در طول بازی باید از بازیکنان حمایت کنند. ما یک گروه خوب هستیم. این نوع رفتار و انتقادات برای من که ۶۰ سال دارم، قابل درک است، اما برای یک بازیکن ۲۵ ساله اوضاع فرق دارد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.