کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین نگران درخشش کریستیانو رونالدو در ترکیب پرتغالی‌هاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اوکراین بامداد فردا (شنبه) در نخستین بازی انتخابی گروه B جام ملت‌های ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ به مصاف هم می‌روند.

آندره شوچنکو، سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین در نشست خبری پیش از بازی برابر پرتغال گفت: ما دو بازیکن خود را برای دو بازی پیش رو برابر پرتغال و لوکزامبورگ به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. درباره رویارویی با پرتغال باید بگویم در وهله نخست این تیم قهرمان کنونی اروپاست و بدون توجه به این مسئله نیز تیم بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود.

وی سپس با اشاره کریستیانو رونالدو اظهار داشت: او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان است و شخصاً احترام زیادی به او می‌گذارم. فرمی که کریستیانو رونالدو در بازی‌های اخیر تیم یوونتوس به نمایش گذاشت ما را بسیار نگران می‌کند. او فقط یک بازیکن عالی نیست و نماد تیم ملی فوتبال پرتغال است. بازگشتش به این تیم می‌توانند بهبودبخش خیلی از چیزها باشد.

آغاز مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ با شکست عجیب اسکاتلند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.