یاشوا کیمیش، مدافع ملی‌پوش بایرن مونیخ از اینکه یواخیم لو سه بازیکن این تیم را از تیم ملی آلمان کنار گذاشته، سورپرایز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاشوا کیمیش که در برتری ۶ بر صفر خانگی شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ در هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان گل پنجم تیمش را به ثمر رساند، در خصوص تصمیم اخیر یواخیم لو مبنی بر کنار گذاشتن سه هم‌تیمی‌اش از تیم ملی فوتبال آلمان گفت: من اولین بار خبر کنار گذاشتن ژروم بواتنگ، متس هوملس و توماس مولر از تیم ملی آلمان را در رسانه‌ها دیدم، یک روز بعد هم خود آنها این موضوع را به من گفتند.

وی افزود: من تیم ملی آلمان را با این سه بازیکن می‌شناسم. در ۱۰ سال گذشته بواتنگ، هوملس و مولر تیم ملی را شکل داده‌اند و ما را قهرمان جهان کرده‌اند. آنها همچنین هم‌تیمی باشگاهی من هستند. از دید یک بازیکن باید بگویم که روش اعلام این خبر جالب نبود، بنابراین درک می‌کنم که ژروم، متس و توماس ناراحت باشند، به خصوص اینکه آنها تنها ۲۹ و ۳۰ سال سن دارند.

مدافع سرخپوشان مونیخی در ادامه اظهار داشت: برای مثال توماس ۱۰۰ بازی ملی برای آلمان انجام داده است، اما او از تیم کنار گذاشته می‌شود. اغلب در فوتبال در مورد جوان و مسن بودن بازیکنان صحبت می‌شود اما من فکر نمی‌کنم که هیچیک از این سه بازیکن آنقدر مسن باشند که نتوانند در تیم ملی بازی کنند.

کیمیش در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌توان به این سادگی این موضوع کنار گذاشته شدن از تیم ملی را هضم کرد. من بازیکن تیم ملی هستم و می‌دانم که بازی برای آلمان چقدر خاص است. فکر هم نمی‌کنم که این موضوع پس از دو روز از ذهن مولر، بواتنگ و هوملس پاک شود، اما با این حال آنها در این بازی نشان دادند که قادر به انجام چه کارهایی هستند و بازی خیلی خوبی از خود ارائه دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.