کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر تا محقق نشدن خواسته‌هایش از باشگاه خیال بازگشت به ترکیب این تیم را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو ایکاردی برای از سر گرفتن تمرینات و بازی‌هایش در اینتر، برای باشگاه شروطی تعیین کرده است.

اختلافات طولانی مدت ایکاردی و اینتر بعد از خلع شدن وی از کاپیتان تیم همچنان ادامه دارد و حتی جلسه اخیر وکیل جدید او با جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی نراتزوری هم باعث صلح طرفین نشده است. ایکاردی که از ۲۶ روز پیش که بازوبند کاپیتانی از او گرفته و به سمیر هندانوویچ داده شد، به بهانه مصدومیت از شرکت در تمرینات خودداری کرده و این در حالیست که پزشکان مشکلی برای تمرین کردن او نمی‌بینند.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که دلیل باشگاه اینتر برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی چه بوده اما گویا تصور می‌شود این اقدام باشگاه به تلافی خودداری مهاجم آرژانتینی‌اش از تمدید قرارداد و حواشی فراوانی بوده که به واسطه اظهارات مدیربرنامه‌ و همسر این بازیکن ۲۶ ساله به وجود آمده است.

اکنون نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده که ایکاردی برای بازگشت به تمرینات اینتر شروطی تعیین کرده که یکی از آنها ارائه توضیحات به صورت علنی و عمومی درباره دلیل گرفتن بازوبند از این بازیکن ملی‌پوش است. ایکاردی از باشگاه خواسته همانطور که با تصمیم ناگهانی‌اش برای گرفتن بازوبند کاپیتان از او به وجهه‌اش خدشه وارد شده، برای بازسازی آن تلاش و به همه اعلام شود که دقیقاً چرا بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده است.

گویا باشگاه اینتر خواهان آن است که ایکاردی قدم پیش بگذارد و بابت اظهارات طعنه‌آمیز مدیربرنامه‌هایش (درباره عملکرد ضعیف بازیکنان اینتر) و خودداری از شرکت در تمرینات و تنها گذاشتن‌شان در مقطعی حساس از فصل، عذرخواهی کند که ایکاردی حاضر به پذیرش چنین چیزی نیست.

به هر حال شرایط اینتر به خاطر اختلافاتش با ایکاردی حساس است چرا که در حال حاضر این تیم تنها یک مهاجم آماده دارد (لائوتارو مارتینس) که البته او هم به دلیل سه اخطاره شدن از بازی برگشت تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا محروم است. همچنین اگر او این هفته در بازی مقابل اسپال یک کارت زرد بگیرد، هفته آینده از بازی در دربی میلان هم محروم خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.