کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: نکته ای که فراموش کردیم این بود که بتوانیم گل های سوم و چهارم را وارد دروازه حریف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن شاگردان وینفرد شفر موفق شدند ۲ بر صفر حریف را شکست دهند. عماد میرجوان(۱۱ - گل به خودی) و آیاندا پاتوسی(۳۸) برای استقلال گل زدند.

وینفرد شفر پس از این دیدار گفت: قبلا هم گفته بودم که حریف بسیار قدرتمندی داشتیم و باید با بیش از صددرصد توانمان تلاش می کردیم برای این پیروزی. نکته ای که فراموش کردیم زدن گل های سوم و چهارم بود. هر چه بود تمام شد و خوشحالم که به برتری رسیدیم.

وی در مورد درخشش پاتوسی در این دیدار نیز گفت: وی بازیکن بسیار خوبی است و قبلا عملکرد او را دیده بودم. به همین خاطر از مدیرعامل باشگاه خواستم که او را به تیم ما بیاورد. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هم خسته بود و تعویض شد چون برای ۹۰ دقیقه آماده نیست. با ایشان کار می کنیم و فکر می کنم که در دو هفته آینده به شرایط مطلوب خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.