مشهد- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: بازی های تیم استقلال خوزستان را آنالیز کرده و می دانیم این تیم از ضد حملات خوب استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پدیده شهرخودرو و استقلال خوزستان در مشهد اظهار کرد: فردا بازی سختی در پیش داریم و می دانیم حریف ما از ضدحملات خوب استفاده می‌کند.

وی افزود: پدیده شرایط خوبی دارد و گرچه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم اما سعی کردیم دوباره تیم را به شرایط پیش از دیدار با پرسپولیس برگردانیم و امیدوارم فردا شاهد حضور عظیم هواداران باشیم.

سرمربی پدیده شهرخودرو تصریح کرد: در شان کلانشهری مثل مشهد نیست که یک زمین‌تمرین مناسب ندارد ومتاسفانه مجبوریم هر چند هفته برای تمرین به تهران سفر کنیم. البته باید از آستان‌قدس رضوی نیز تشکر کنیم، زیرا در این روزها که زمین تمرین نداشتیم، زمین‌شان را برای تمرین در اختیار ما قرار دادند.

گل محمدی در خصوص نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل گفت: با گرفتن چند بازیکن چند میلیاردی مشکل باشگاه حل نمی‌شود. مهمتر از اینها امکانات و زیرساخت‌هاست تا برنامه‌های ۳، ۵ و ۱۰ ساله باشگاه پدیده شهرخودرو اجرایی شود.

وی در ادامه گفت: با مالک جدید پدیده بخش زیادی از مشکلات حل شده و نباید فشار روی تیم اضافه شود و توقعات باید مثل نیم‌فصل نخست باشد تا به نتیجه برسیم‌. تا اینجا هم اگر رسیده‌ایم فقط به خاطر شور هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی بوده و در نیم‌فصل دوم کار اما سخت‌تر است.

سرمربی پدیده شهرخودرو اظهار کرد: در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان آماده بازی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.