کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم سرانجام به تهران آمدند تا تمرینات‌شان را در این شهر دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی باشگاه و عدم تهیه بلیت، نتوانستند صبح روز گذشته به تهران بیایند. البته مشکل آنها حل شد و تعدادی از بازیکنان سه‌شنبه شب و تعدادی هم امروز (چهارشنبه) به تهران رسیدند.

قرار است تمرین پارس جنوبی فردا برگزار شود، این در حالی است که مهدی تارتار سرمربی پارس‌جنوبی تهدید به استعفا کرده است. وی از مسئولان باشگاه و استان بوشهر خواسته است که مشکلات مالی حل شود و حضور در تمرینات پارسی‌ها را منوط به رفع این مشکلات دانسته است.

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه در مورد حل شدن مشکلات با تارتار صحبت کرده و در تلاش است تا این مربی تصمیم خود را تغییر داده و در تمرین فردا شرکت کند. رضاییان به تارتار گفته است که مشکلات حل خواهد شد، ولی سرمربی پارس جنوبی اعتقاد دارد که با حرف زدن چیزی تغییر نمی‌کند و مسئولان منطقه آزاد باید مشکلات را برطرف کنند.

رحمان احمدی: حتماً کسی نیست که مشکلات پارس جنوبی را برطرف کند/ با این وضعیت تیم و مردم جم ضربه می‌خورندخطیب: تا مشکلات مالی حل نشود، من و تارتار به پارس جنوبی بازنمی‌گردیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.