بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شروع نیم فصل دوم گفت: همه تیم ها به خوبی می دانند که در نیم فصل دوم حق اشتباه ندارند و باید با تمرکز کامل به فکر کسب امتیازات کامل باشند.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شروع نیم فصل دوم لیگ و شرایط استقلال گفت: پس از پایان جام ملت ها و قهرمان نشدن تیم ملی، حالا نیم فصل دوم لیگ آغاز خواهد شد، تیم ها پس از ۵۰ روز تعطیلات از لحاظ آمادگی بدنی خود را به شرایط ایده آل رسانده و حالا آماده شروع دوباره لیگ شده اند.

وی تأکید کرد: برخی از تیم ها در امر جذب بازیکن بسیار عملکرد خوبی داشته و حالا با داشتن نفراتی که جذب کرده اند به دنبال موفقیت در نیم فصل دوم لیگ هستند.

همدانی در خصوص شرایط استقلال هم گفت: آبی پوشان نیم فصل اول را بد شروع کردند و با توجه به مشکلاتی که داشتند، شروعی خوب در لیگ نداشته و امتیازات زیادی را از دست دادند اما اعتقاد دارم در پایان نیم فصل اول، نتایج خوبی کسب کرده و اگر لیگ تعطیل نمی شد، مطمئنا جایگاه بهتری پیدا می کردند.

وی در ادامه افزود: ملی پوشان استقلال با آمادگی کامل به تمرینات بازگشتند و این برای شفر بسیار قابل قبول است. دیگر بازیکنان هم در تمرینات بدنی و کارهای تاکتیکی حضور داشتند و اعتقاد دارم یک استقلال متفاوت را در نیم فصل دوم شاهد خواهیم بود.

بازیکن پیشین استقلال در ادامه گفت: اولین دیدار استقلال برابر پیکان خواهد بود و آبی پوشان بارها این تیم را شکست داده اند و فکر می کنم این بازی می تواند برای هر دو تیم بسیار حساس باشد و اگر استقلال این دیدار را با پیروزی به پایان برساند، می تواند روند موفقیت هایش را تداوم بخشد. نیم فصل دوم جای اشتباه نیست و هر تیمی که می خواهد به جایگاه واقعی اش برسد، باید بهترین استفاده را از بازی ها کرده و تمامی امتیازات را از آن خود کند.

وی در مورد تغییرات در اعضای هیات مدیره هم گفت: از اعضای هیات مدیره فقط سه نفر را می شناسم، فتحی، منزوی و ماجدی، اما از دو نفر دیگر هیچ شناختی ندارم و نمی دانم آیا سابقه مدیریت در فوتبال را داشته اند یا نه، البته آنها کار سختی در پیش دارند و باید تیم را مدیریت کرده و در شرایط سخت، استقلال را از بحران خارج کنند، ولی معتقدم باید چند کارگروه در استقلال تشکیل شود که بتوانند مشکلات را رصد کرده و تلاش کنند تا آنها را حل کرده و آرامش را به استقلال بازگردانند.

همدانی در خصوص جذب دو بازیکن خارجی استقلال هم گفت: مطمئنا این دو بازیکن با تشخیص قطعی شفر جذب شده اند، البته شنیدم گونکالوس از لحاظ فنی در دیدار دوستانه استقلال برابر ویستاتوربین عملکرد خوبی داشته اما از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی نیست و باید هر چه زودتر این بازیکن به آمادگی کامل برسد. در مورد پاتوسی هم حرف های خوبی شنیده ام اما باید او را در زمین چمن ببینیم تا متوجه شویم که این بازیکن عملکرد خوبی خواهد داشت یا باز هم همانند نیومایر و الحاجی گرو نیمکت نشین محض خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شروع لیگ قهرمانان نزدیک می شویم، امیدوارم هم استقلال و هم دیگر تیم ها خود را آماده این تورنمنت حساس در آسیا کنند تا بتوانیم عملکردی موفق در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.