کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام قبلی این فدراسیون باید تا پایان سال ۹۷ برگزار شود اما بعد از لغو مجمع سالیانه در دی ماه هنوز تاریخ جدیدی برای این رویداد اعلام رسمی نشده است.

به گزارش ایسنا، مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون فوتبال چندی پیش به خاطر حضور تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات لغو شد و مسئولان فدراسیون از برگزاری این مجمع در آینده‌ای نزدیک خبر دادند اما با وجود حذف تیم ملی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و حضور زودهنگام تیم ملی در تهران، هنوز خبری درباره اعلام تاریخ جدید برگزاری این مجمع نیست.

محمدرضا غفاری، عضو مجمع فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون، گفت: تاکنون هیچ دعوتنامه یا دستورالعملی درباره برگزاری مجمع جدید به اعضا ابلاغ نشده است.

او با بیان اینکه طبق روال موجود، فدراسیون باید ۱۵ روز زودتر برگزاری مجمع را اطلاع‌رسانی کند، افزود: با توجه به اینکه تاکنون اطلاع‌رسانی صورت نگرفته، احتمالاً مجمع در بهمن‌ماه برگزار نشود. البته مجموع کنونی دستورالعمل خاصی ندارد و فدراسیون شاید در فاصله یک هفته تا برگزاری مجمع هم اطلاع رسانی را انجام دهد.

رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی درباره دستورالعمل این مجمع نیز، خاطرنشان کرد: مطابق دستورالعمل سابق فدراسیون، اعضای درباره گزارش کار و گردش مالی فدراسیون تصمیم‌گیری خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، طرح موضوع درباره بازنشستگان فدراسیون فوتبال و خروج آنها از چرخه مدیریتی این فدراسیون از موضوعات مهم نشست آتی مجمع فوتبال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.