رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مگر ما مربیان داخلی مثل علی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نکردیم ولی با این مربیان چه کار کردند؟

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج درباره اینکه فدراسیون فوتبال نتوانسته مربی داخلی بزرگ برای تیم ملی و تیم های پرطرفدار کشور تربیت کند، گفت: بله این ایراد به ما وارد است. باید کار ساختاری و آموزشی به صورت حساب شده انجام دهیم. البته باید بدانیم فوتبال را یک تکنولوژی اداره می کند که ما فاقد آن هستیم.

وی افزود: سرمربی تیم بزرگسالان را انتخاب کردیم که کیفیت بسیار بالایی دارد و در کشور مثل او نداریم، به عنوان مثال برانکو در پرسپولیس هم خیلی خوب بوده و مثل او نداریم. این واقعیت دردناکی است ولی وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما قبلا مربی داخلی هم آورده ایم ولی ول کن او نبوده اند، مگر قبلا مربی داخلی نیاوردیم، با آنها چه کردند. با همین کی روش چه کردند. ما باید با هم مهربان تر باشیم.

وی افزود: زمانی که خودم در فدراسیون فوتبال بودم مربیان داخلی را به تیم ملی آوردیم مثل علی دایی ولی با او چه کار کردیم؟ مگر با مایلی کهن بهترین نتایج را نگرفتیم و به کره جنوبی شش گل نزدیم که هنوز هم به آن می بالیم؟ با این مربیان چه کار کردیم؟

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به رفتارها و مصاحبه های شدید کارلوس کی روش تاکید کرد: در خصوص رفتارهای اجتماعی کی روش نباید خیلی از اتفاقات رخ می داد و بعضی از گفتارها درست نبود مثلا آخرین مصاحبه کی روش که انجام شد وزیر ورزش و بعضی از مسئولان فدراسیون می دانند که تا ساعت سه بامداد چه چیزهایی به کی روش می گفتم شما هم دیدید که هم خودم از مردم عذرخواهی کرد و هم گفتم کی روش دیگر حق ندارد مسائل غیرفنی را مطرح کند که ایشان هم رعایت کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در مجموع باید بگویم کی روش دارای قابلیت هایی هم بود. او مثل بسته آجیل است که هم پسته دارد و هم تخمه و تنقلات دیگر به نظرم کی روش یک آجیل و پکیجی است که فقط پسته نیست.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.