حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد و امیدوارم اولین قهرمانی در این مسابقات را به مردم آذربایجان هدیه بدهیم.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت فعلی تراکتورسازی در فاصله پنج روز مانده به اولین بازی از نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. بعد از اینکه تغییراتی در کار فنی ایجاد شد، تیم‌مان اردویی ۱۰ روزه را در جزیره کیش برگزار کرد و دو بازی دوستانه هم انجام دادیم. این اردو به آقای لیکنز کمک کرد تا تفکراتش را به بازیکنان القا کرده و شناخت بیشتری از شرایط تیم و بازیکنان پیدا کند. سرمربی تیم از این اردو راضی بود و حالا هم تمرینات را در تبریز دنبال می‌کنیم تا آماده شروع نیم‌فصل دوم شویم.

وی با اشاره به وضعیت تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات تأکید کرد: چند بازیکن ما جدا شدند و بازیکنانی مثل اخباری، کنستانت، موسوی و ساسان انصاری را هم به خدمت گرفتیم. این احتمال هم وجود دارد که یک بازیکن به‌عنوان سهمیه آزاد فیفا به تیم اضافه شود، ولی در این مورد سرمربی تصمیم‌گیرنده است و باید دید آقای لیکنز در کدام پست نیاز به جذب بازیکن دارد.

آذرنیا در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی می‌تواند در این فصل قهرمان شود، عنوان کرد: تیم ما پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد. تراکتورسازی در جام حذفی قهرمان شده، ولی امیدوارم در لیگ برتر هم اولین قهرمانی را به مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی هدیه بدهیم. آقای زنوزی مالک باشگاه هم در این مدت نهایت تلاش و توان خودش را به کار گرفت که بهترین بستر را برای موفقیت تراکتورسازی فراهم کند و باید از زحمات ایشان و دیگر مسئولان باشگاه تشکر کنم.

سرپرست تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است و همه تیم‌ها قطعاً کار سختی در پیش خواهند داشت. تراکتورسازی اما از هر لحاظ این پتانسیل را دارد که به قهرمانی برسد و امیدوارم که این اتفاق برای اولین بار رخ دهد. ما در نیم‌فصل دوم هم به حمایت هواداران نیاز داریم و تلاش خواهیم کرد تا جایگاهی را به دست بیاوریم که در شأن تراکتورسازی و هوادارانش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.