کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم ایرانی بروخه بعد از دوران سختی که در ماه‌های اخیر داشت، برای اولین بار تمرین کاملی را پشت سر گذاشت و می‌تواند تیمش را از این هفته همراهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت بلژیک، کاوه رضایی شروع ضعیفی در بروخه داشت و دو بار با مصدومت روبه‌رو شد و همین باعث شده تا او آماده نباشد و بازی‌های زیادی را از دست بدهد. هم‌چنین اخیراً پدر زن این بازیکن در صانحه هوایی درگذشت و او مجبور شد چند روزی به ایران برود.

با همه این‌ها رضایی به تمرینات تیمش برگشت و جلسه کاملی را برگزار کند تا نشان از بازگشت به دوران خوب خود بدهد. به نظر می‌رسد کاوه دوران سخت را سپری کرده و می‌تواند حتی از این هفته تیمش را در بازی برابر خنت همراهی کند.

در صورتی که رضایی بتواند بار گلزنی تیمش را به دوش بکشد، باشگاه از خرید مهاجم جدید صرف نظر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.