کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد گفت: تیم امری در هفته‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته اما ما هم به اندازه کافی خوب هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس، روند شیاطین سرخ را مثبت ارزیابی کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: اوضاع خوبی داریم و از طرفی روسای باشگاه مدام در حال مذاکره برای خرید بازیکنان مورد نظر من هستند. واقعا نمی‌دانم چقدر با تمدید فاصله داریم اما امیدوارم طی هفته‌های آینده خبرهای خوشی از راه برسد. مثلا در مورد ماندن بایی باید بگویم به نظرم استقبال طرفداران از این اتفاق جالب است. او در تمرینات فوق العاده و رویکردش خوب بوده پس امیدوارم سال‌ها اینجا بماند و از بازی کردن لذت ببرد.

او درباره آرسنال گفت: بازی با آرسنال همیشه جذاب و حساس بوده؛ بخصوص وقتی در بازی‌های حذفی شکل می‌گیرد. با یک ترکیب مسنجم در ورزشگاه امارات به میدان می‌رویم و شخصا به نتیجه‌گیری امیدوار هستم. تیم امری در هفته‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته اما ما هم به اندازه کافی خوب هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.