کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اوسیانو کروز، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دو بازی بزرگ را پشت سر گذاشتیم و فردا درباره دیدار با عراق با بازیکنان صحبت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران گفت: دو بازی بزرگ را پشت سر گذاشتیم و تا الان درباره بازی با عراق صحبت نکرده‌ایم. در دو روز گذشته بازیکنان به ریکاوری و استراحت پرداختند.

مربی تیم ملی اظهار داشت: یکسری کارها انجام داده‌ایم که خوب بوده و باید یکسری نقاط را بهبود ببخشیم. تمام تمرکزمان برای دیدار با عراق خواهد بود و فردا وقت آن است که برای بازیکنان در خصوص این بازی صحبت کنیم.

کروز در واکنش به اظهارات سرمربی عراق که گفته نقاط ضعف ایران بیشتر از نقاط قوت این تیم است، گفت: من هیچ صحبتی انجام نمی‌دهم. در واقع ما هیچ صحبتی در رابطه با اظهارات سرمربیان دیگر انجام نمی‌دهیم. بازیکنان در دو روز گذشته استراحت کرده‌اند و از فردا برای دیدار با عراق آماده می‌شویم.

وی در واکنش به سؤال خبرنگار خارجی که گفت عراق بازی روز چهارشنبه را خواهد برد، گفت: طبیعی است که تیم خوب عراق برای برد بازی کند. آنها به یک هدف‌شان رسیده‌ و مثل ایران صعودشان را قطعی کرده‌اند. ما نیز تلاش‌مان را برای بازی روز چهارشنبه به کار می‌گیریم تا بازی خوبی ارائه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.