کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دو بازیکن تیم فوتبال امید استقلال به تیم بزرگسالان اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال در ادامه سیاست جوانگرایی و سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان و آینده ساز خود، دو بازیکن مطرح و با استعداد تیم‌های پایه را به تیم بزرگسالان اضافه کرد. بر اساس اعلام امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، معراج پورتقی و زکریا مرادی، دو بازیکن جوان و آینده‌دار تیم امید استقلال که در لیگ امیدها نیز عملکرد موفقی داشتند، بنا به درخواست وینفردشفر از این پس به تیم بزرگسالان منتقل می‌شوند.

باشگاه استقلال قصد دارد روند بازیکن سازی و استعداد پروری خود را همچنان ادامه دهد و سرمایه گذاری مناسبی روی جوان‌ها داشته باشد. زکریا مرادی در مسابقات این فصل لیگ امیدها ۱۷ گل و معراج پورتقی نیز ۱۹ گل به ثمر رسانده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.