پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام در جدیدترین اظهاراتش به سختی بازی با ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه تانهین ویتنام، پارک هانگ سئو پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا ۶۰ ساله شد و امیدوار است تیمش در این رقابت‌ها نمایش خوبی را ارائه دهد.

سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام گفت: ما سال گذشته در تورنمنت‌های مختلف در چین، اندونزی و دیگر کشورها حضور یافتیم. باید تاکید کنم که شروع کارم در ویتنام آسان نبود اما به عنوان سرمربی با تلاش‌های بسیاری از سوی بازیکنانم مواجه شدم.

پارک هانگ سئو درباره گروه D جام ملت‌های آسیا با حضور تیم‌های ملی ویتنام، ایران، عراق و یمن اظهار داشت: گروه بسیار سختی است زیرا ایران و عراق تیم‌های ملی قدرتمند قاره آسیا محسوب می‌شود. ما ۳ روز دیگر در نخستین بازی به مصاف عراق می‌رویم که تیمی هوشمند، بسیار سرعتی و دارای خط حمله نابود کننده‌ای هستند. اگر ویتنام در این بازی پیروز شود ورود به مرحله یک‌شانزدهم جام ملت‌های آسیا بسیار روشن خواهد شد. فرار کردن از بازی برابر ایران خیلی دشوار است. اگر از نظر تاکتیکی، روانی آماده و خوش‌شانس هم باشیم می‌توانیم برابر عراق پیروز شویم. البته با کسب نتیجه تساوی هم می‌توانیم به کسب رده دوم جدول گروه D امیدوار باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.