محسن یوسفی، هافبک چپ‌پای تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: در نیم فصل اول از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم ولی خیلی بدشانسی آوردیم.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره وضعیت خودش و اینکه آیا مصدومیتش برطرف شده است یا خیر گفت: دو ماه از آن مصدومیت می‌گذرد و از یک یا دو هفته دیگر در تمرینات گروهی تیمی شرکت خواهم کرد. برای همراهی تیم در نیم‌فصل دوم مشکلی نخواهم داشت و امیدوارم که دیگر مصدوم نشوم. در این یکی دو سال واقعا اذیت شدم و مصدومیت‌ها باعث شد تا نتوانم به‌خوبی خودم را نشان دهم.

وی با اشاره به عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: تیم ما در نیم‌فصل اول خیلی بدشانسی آورد و در خیلی از بازی‌ها باید برنده می‌شدیم، در ضمن مصدومیت‌ها هم به تیم ضربه زد. با این حال از لحاظ فنی تیم خوبی بودیم و فقط از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم. امیدوارم در نیم فصل دوم جدا از اینکه خوب بازی می‌کنیم، نتایج خوبی هم بگیریم. نمی‌توان از حالا در مورد ادامه بازی‌ها پیش‌بینی خاصی انجام داد ولی اگر در پایان فصل در میانه جدول قرار بگیریم خوب است.

یوسفی درباره اینکه کدام تیم در لیگ امسال قهرمان می‌شود تصریح کرد: پیش‌بینی سخت است، امسال پدیده هم به مدعیان اضافه شده است ولی فعلا شرایط آشفته‌ای دارد و شاید این موضوع در روند تیمی آنها تاثیر منفی داشته باشد. فکر می‌کنم پرسپولیس، سپاهان و استقلال مدعیان اصلی باشند ولی چیزی به‌صورت قطعی قابل پیش‌بینی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.