مدیر تیم ملى فوتبال امید با اظهار رضایت از برنامه هاى آماده سازى این تیم گفت:خوشبختانه اردو و مسابقه تدارکاتى در اردن هم به خوبى انجام شد و بازى بسیار مفیدى برابر این تیم برگزار کردیم.

به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال، حميد استيلى با اشاره به بازى تيم ملى اميد برابر اردن گفت:بازى بسيار مفيد و خوبى را برگزار كرديم كه براى شناسايى و رفع نقاط ضعف ما تاثيرگذار بود. در واقع انتظار چنين عملكردى را از تيم اردن نداشتيم و فكر نمى كرديم چنين بازى سختى در پيش داشته باشيم.البته عملكرد داوران اردنى به هيچ وجه خوب نبود و خصوصا در دقايق ابتدايى با تصميمات يك طرفه تمركز تيم ما را گرفتند.

مدير تيم اميد همچنين اضافه كرد:ما در دقايق ابتدايى غافلگير شديم و روى يك موقعيت ضدحمله از حريف عقب افتاديم اما در ادامه با آرامش و خونسردى بازى را در اختيار گرفتيم و موقعيت هاى زيادى خلق كرديم كه البته يك گل به همراه داشت.

استيلى اظهار داشت: اردن تيم بسيار خوبى بود و نسبت به سوريه عملكرد بهترى داشت اما بچه هاى ما كاملا مسلط و برتر از حريف ظاهر شدند.تساوى در زمين حريف نتيجه بدى نيست ولى به اعتقاد من ما شايسته پيروزى بوديم و كاملا برتر از حريف ظاهر شديم.

مدير تيم اميد در پايان گفت:نتيجه بازى هاى تداركاتى شناسايى نقاط ضعف است. ما به عمان و سوريه هيچ فرصتى نداديم اما اردن از ضد حمله برابر تيم ما به گل رسيد. قطعا كادر فنى اين مسابقه و نقاط ضعف و قوت تيم را به دقت مورد آناليز قرار مى دهد تا براى حضور در تورنمنت قطر آماده شويم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.