مدافع تیم ملى فوتبال امید معتقد است حمایت هاى صورت گرفته موجب تقویت روحیه اعضاى تیم شده است.

به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال عارف آغاسى كه به همراه تيم اميد در اردن حضور دارد در خصوص برنامه هاى آماده سازى تيم اميد گفت:بعد از بازى هاى آسيايى خوشبختانه تيم ما رها نشد و به صورت پياپى بازى ها و اردوهاى آماده سازى بسيار خوبى داشتيم. حمايتى كه از برنامه هاى تيم اميد صورت گرفته موجب تقويت روحيه اعضاى تيم شده و بچه ها به خوبى مى دانند چه وظيفه سنگينى دارند.

آغاسى اضافه كرد:صعود به المپيك براى مردم ما خيلى مهم است و برنامه هاى كادر فنى كه با حمايت فدراسيون اجرايى مى شود براى آماده كردن يك تيم مدعى اهميت زيادى دارد.خوشبختانه جو روانى اردوها هم بسيار مفيد است و بچه ها رابطه بسيار صميمى و نزديكى با هم دارند.خوشبختانه در ٣ بازى گذشته پيروز شديم و مى خواهيم علاوه بر برآورده كردن انتظارات كادر فنى در همه بازى ها هم پيروز باشيم و به بردن عادت كنيم.

مدافع تيم اميد در پايان گفت:ما بعد از بازى هاى جاكارتا مسابقات خوبى برگزار كرده ايم و حالا براى بازى با اردن در اين كشور حضور داريم.اين مسابقات هم به كادر فنى كمك مى كند تا آمادگى بچه ها را ارزيابى كنند و هم بهترين تجربه ممكن براى ماست كه با قدرت و سبك بازى تيم هاى مختلف آسيا مخصوصا تيم هاى عربى آشنا شويم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.