معینی: باید با شبیه سازی در بازیهای دوستانه تیم را آماده کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان گفت: تیم امید دو بازی دوستانه با تیم سوریه برگزار کرده و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی را در این دو دیدار از خود به جای گذاشته است. کادر فنی نیز با ارزیابی عملکرد ملی پوشان، پی به نکات ضعف و قوت تیم برد و تا زمان بازیهای مقدماتی، مطمئنا برنامه ریزی دقیق تری را برای رفع و یا تقویت بازیکنان انجام خواهد داد. کادر فنی زحمتکش امید باعث شده تا با تلاش راه درستی را پیش بگیرد و بتواند برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه با تیم های عراق، یمن و ترکمنستان همگروه هستیم بر همین اساس باید شبیه سازی با با تیم های عربی را داشته باشیم. اردن و سوریه هر دو تیم های خوبی هستند و در سطح تیم عراق هستند و به ما کمک کنند تا سطح تیم خود را تست کنیم و کادر فنی از آخرین وضعیت بازی بازیکنان اطلاع داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز تیم امید عازم اردن می شود و یک بازی را انجام می دهد. در واقع این یک بازی برابر اردن بسیار مهم است .ارزیابی بازیکنان در مسابقات دوستانه صورت میگیرد و از اهمیت بالایی برایمان برخوردار است.

معینی ادامه داد: بسیار مهم است که از گروهمان صعود کنیم در مرحله مقدمانی یک تیم از هر گروه صعود می کندو میزبان مرحله مقدماتی هستیم و علاوه بر میزبانی شایسته باید از گروه خود به عنوان تیم اول صعود کنیم و در نهایت برنامه ریزی برای مرحله نهایی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در این هفته جلسه کمیته فنی برگزار خواهد شد تا سرمربی  تیم ملی فوتبال جوانان  را در دستور کاری خود قرار دهیم. مقدمات کار برای تیم ملی فوتبال جوانان فراهم است و استعدادیابی شده اند تا در اختیار سرمربی جدید قرار گیرد و برنامه های این تیم نیز شروع شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.