کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته شانزدهم سری A با برتری تیم‌های فیورنتینا، ساسولو و سامپدوریا پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان دنبال شد که در یکی از این دیدارها فیورنتینا در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر یک مقابل امپولی به برتری رسید. کوین میرالس (۴۰)، جیووانی سیمئونه (۵۹) و برایان دابو (۷۸) برای بنفش‌پوشان فلورانس در این دیدار گلزنی کردند و تنها گل امپولی را هم راد کرونیچ در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

سامپدوریا هم در دیداری همزمان با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود، پارما را از پیش رو برداشت. جان‌لوکا کاپراری در دقیقه ۶۶ و فابیو کوالیارلا در دقیقه ۶۹ برای سامپدوریا در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

در بازی همزمان دیگر هم ساسولو در خانه فروزینونه به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کرد.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیاامشب در همین چارچوب دو دیدار دیگر هم برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت ۲۰:۳۰ کالیاری از ناپولی پذیرایی می‌کند و از ساعت ۲۳ نیز تیم‌های رم و جنوا در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.