سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو معتقد است شاگردانش سزاوار شکست مقابل مقابل اینتراخت فرانکفورت نبودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سیمونه اینزاگی که پیش از این صعود تیم تحت‌هدایتش به مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات لیگ اروپا قطعی شده بود، پس از شکست ۲ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) لاتزیو در دیداری خانگی مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته پایانی مرحله گروهی این رقابت‌ها گفت: ما هر کاری که باید انجام می‌دادیم را در این بازی انجام دادیم و شایسته شکست نبودیم. از روحیه و عزم راسخ بازیکنانم در این بازی راضی هستم. گل اول اینتراخت که از فاصله ۳۰ متری به ثمر رسید، فوق‌العاده بود، اما گل دوم آنها آفساید بود.

وی افزود: هدف ما این بود که در این مسابقات به پیشروی خود ادامه دهیم و پیش از این بازی هم می‌دانستیم که صعودمان به مرحله بعد به عنوان تیم دوم گروه H قطعی است. قرعه سختی هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی نصیب‌مان خواهد شد، اما لیگ اروپا رقابت شگفت‌انگیزی است و تمامی ۳۲ تیم راه‌یافته به مرحله بعد تیم‌های خوبی هستند.

اینزاگی تصریح کرد: ما در گروه دشواری قرار داشتیم، اما در پایان بازی چهارم صعودمان به مرحله یک‌شانزدهم نهایی را قطعی کردیم و با این شرایط دو بازی پایانی برای‌مان متفاوت بود و جنبه تشریفاتی داشت، اما با این وجود سزاوار شکست مقابل اینتراخت نبودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.