کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه لیورپول قرارداد مدافع انگلیسی خود را تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، باشگاه یوونتوس به طور رسمی اعلام کرد جو گومز قراردادش را برای سه سال و نیم دیگر تمدید و خود را تا تابستان ۲۰۲۴ به سرخپوشان مرسی‌ساید متعهد کرده است. گومز اخیراً در جریان برتری ۳ بر یک لیورپول مقابل برنلی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس از ناحیه ساق پای چپ دچار شکستگی شد و باشگاه لیورپول اعلام کرد بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این مدافع ۲۱ ساله در حدود ۶ هفته به دور از میادین خواهد بود و این یعنی اینکه او تا پایان سال جاری میلادی خانه‌نشین خواهد بود.

گومز پس از تمدید قراردادش گفت: امضای قرارداد جدید یک دنیا معنا و مفهوم برای من دارد. چند سالی از حضورم در لیورپول می‌گذرد و از تجربیاتم در اینجا و بازی برای این تیم لذت برده‌ام، به همین خاطر خوشحالم که فرصت تمدید قرارداد به من دست داد. عاشق لیورپول و یادگیری هستم و خوشحالم که به کارم در اینجا ادامه می‌دهم.

این مدافع انگلیسی در سال ۲۰۱۵ از چارلتون به لیورپول پیوست و تا کنون ۵۹ بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید انجام داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.