کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ژاپن در دیدارهای تدارکاتی، به برتری پرگلی دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز (سه‌شنبه)، مدعیان مسابقات جام ملت‌های آسیا در دیدارهایی دوستانه به میدان رفتند و به پیروزی رسیدند.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. نام تائه‌هی در دقیقه ۹، هوانگ اوی‌جو در دقیقه ۲۴، مون سئون‌مین در دقیقه ۶۹ و سوک هیون‌جون در دقیقه ۸۲ برای شاگردان پائولو بنتو گلزنی کردند.

در دیگر دیدار تدارکاتی مهم امروز، تیم ملی ژاپن در یک دیدار تدارکاتی، میزبان تیم ملی قرقیزستان بود و این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. یاماناکا در دقیقه ۳، هاراگوچی در دقیقه ۲۰، یویا اوساکو در دقایق ۷۲ و شویا ناکاجیما در دقیقه ۷۳، گل‌های سامورایی‌ها را به ثمر رساندند.

پیروزی پرگل تیم ملی استرالیا مقابل لبنان در روز خداحافظی تیم کیهیل تیم‌های ملی کره جنوبی و ژاپن، مدعیان جدی قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ محسوب می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.