کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه پیکان نسبت به داوری بازی با پرسپولیس و اظهارنظر یک کارشناس داوری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر برابر پیکان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. مجید جلالی سرمربی پیکان بعد از این بازی از بعضی تصمیمات داور انتقاد کرد و معتقد بود خطایی که برای پرسپولیس گرفته و به گل تساوی این تیم منجر شد، درست نبوده است.

باشگاه پیکان هم امروز با صدور یک متن کوتاه هم نسبت به تصمیم داور انتقاد کرد و هم از صحبت های محمود رفیعی کارشناس داوری شب گذشته در برنامه نود.

باشگاه پیکان نوشت: «نه اهل بیانیه دادنیم، نه نیمکت شلوغ کنی داریم. همین دو صحنه (ضربات شجاع خلیل زاده به بازیکن پیکان و صحنه خطایی که منجر به گل تساوی پرسپولیس شد) نشان می دهد چقدر از داوری ضرر کردیم اما به مرجان زاده (داور مسابقه) احترام می گذاریم و مطمئنیم داور بسیار خوبی خواهد شد. بیشتر از کارشناس هایی ناراحتیم که صدای یکی از آنها را روی این تصاویر می شنوید که ترجیح می دهیم نشنویم! یک اخراج مسلم و گلی که به هیچ وجه خطا نبود، طلب ما»!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.