کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای ایران درحالی به روزهای پایانی نیم فصل نزدیک می‌شود که تیم شاهین شهرداری بوشهر، صدرنشین است و سه تیم را در تعقیب خود می بیند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با انجام ۴ بازی به اتمام رسید که ماحصل این بازیها، معرفی شاهین شهرداری بوشهر بعنوان صدرنشین تازه مسابقات بود.

شاهین شهرداری بوشهر که وارث تیم قدیمی و پر هوادار شاهین بوشهر است، در حالی بعنوان مدعی جدی صعود به لیگ برتر خود را معرفی کرد که اولین فصل حضورش در این مسابقات را تجربه می کند.

شاگردان محمود فکری در یک بازی خارج از خانه توانستند تیم خوب قشقایی شیراز را با یک گل شکست دهند تا با شایستگی به صدر جدول صعود کنند. از آنجایی که فکری فصل گذشته هم توانست با نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کند، به نظر می رسد با استفاده از تجربه فصل گذشته در این فصل هم شانس خوبی برای صعود داشته باشد.

گل گهر یکی دیگر از مدعیان این فصل که از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است، در این هفته نتوانست برابر میزبانش شهرداری تبریز پیروز شود و این تساوی باعث شد تا آنها شانس رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند. هرچند این تیم نسبت به مس کرمان و شاهین بوشهر یک بازی کمتر دارد.

مس کرمان که تا هفته گذشته صدرنشین این مسابقات بود، با گلی که در دقیقه ۹۲ از ملوان در بندر انزلی خورد، ۲ امتیاز حساس از دست داد و با یک پله تنزل به رده دوم جدول سقوط کرد.

سرخ پوشان پاکدشت هم به لطف نتایج درخشانی که در هفته های اخیر با فرهاد کاظمی گرفتند به رده سوم جدول صعود کردند تا حالا رسما در صف مدعیان قرار داشته باشند.

فکری با شاهین، دست نشان با مس، کاظمی با سرخ پوشان و وینگو با گل گهر مربع قدرت در لیگ را تشکیل داده اند و کم کم خرج شان را با بقیه تیم های حاضر در این مسابقات جدا می کنند. نزدیک ترین تیم به اینها آلومینیوم اراک است که با یک بازی بیشتر نسبت به گل گهر و سرخ پوشان، ۳ امتیاز کمتر دارد و بعد از آن، فاصله دیگر تیم ها از جمله اکسین و قشقایی و... با کورس صدرنشینی زیاد می شود.

در انتهای جدول هم شرایط دو تیم شمالی خونه به خونه و ملوان خوب نیست و آنها با ۶ امتیاز در حال حاضر فانوس به دستان جدول هستند. ضمن این که دو تیم شهرداری ماهشهر و رفسنجان با ۱۰، نود ارومیه با ۱۱ و فجر سپاسی با ۱۲ امتیاز شرایط چندان مستحکمی در جدول ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.