کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فوتبال جهان - نخست وزیر اسپانیا برای رسیدن مراکشی‌ها به رویای دیرینه‌شان پیشنهاد جالبی ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه El Pais اسپانیا، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا به دولت مراکش پیشنهاد کرد تا با همراهی پرتغالی‌ها پیشنهاد میزبانی مشترک از جام جهانی ۲۰۳۰ فوتبال را به فیفا ارائه کنند.

براساس این گزارش، نخست وزیر اسپانیا به سعدالدین العثمانی، نخست وزیر و محمد ششم، پادشاه مراکش در شهر رباط پیشنهاد کرد تا برای رسیدن به میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ فوتبال با همراهی پرتغال پیشنهاد مشترکی را به فیفا ارائه کنند. پادشاه و دولت مراکش نیز از این اقدام پیشنهادی اسپانیا ابراز خشنودی کرده و آن را پذیرفتند.

پیش از این لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در نشست ماه سپتامبر خود با پدرو سانچز، نخست وزیر کشورش پیشنهاد کرده بود تا اسپانیا برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۸ اروپا یا جام جهانی ۲۰۳۰ تلاش کند. در این نشست که جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا نیز حضور داشت نخست وزیر اسپانیا قول داد که این پیشنهاد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

البته کشورهای صربستان، بلغارستان، رومانی و یونان نیز در حال بررسی پیشنهاد میزبانی مشترک از جام جهانی ۲۰۳۰ هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.