کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فوتبال جهان - ولادیمیر پتکوویچ از عملکرد شاگردانش مقابل تیم ملی فوتبال بلژیک ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر پتکوویچ که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در گروه دوم از لیگ A از مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، عقب‌افتادگی ۲ بر صفر در نتیجه مقابل بلژیک را با برتری ۵ بر عوض کردند و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کردند، پس از این بازی گفت: می‌خواهم پیش از هر چیزی به تک‌تک بازیکنان تبریک بگویم، آنها واکنش ذهنی خیلی خوبی از خود نشان دادند. بازیکنانم هرگز در این بازی تسلیم نشدند و باور خود را حفظ کردند. آنها با اراده و با فکر بازی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: پیروزی خیلی خوبی بود. ما مهمترین بازی‌مان را با برد به پایان بردیم و در این مسابقات به کارمان ادامه خواهیم داد. یلژیک هم در این بازی موقعیت‌هایی داشت، اما ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.