بازیکنان تیم فوتبال کاشیما انتلرز پس از سوت پایان دیدار برابر پرسپولیس، در ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه دور افتخار زدند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از ژاپن، بازیکنان تیم کاشیما پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر پرسپولیس به تماشاگران خود ادای احترام کردند و در ورزشگاه دور افتخار زدند.

از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس که در این نتیجه ناراحت و عصبانی بودند بارها به سمت داور رفتند و اعرتاض کردند. بازیکنان پرسپولیس برای دقایقی پس از پایان بازی همچنان در زمین بودند و بیرون نمی رفتند تا اینکه اعتراض آنها به داور با دخالت نیمکت نشینان خاتمه یافت و آنها با رختکن رفتند.

کریم باقری از جمله نفراتی بود که مدام با حضور در بین بازیکنان مراقب عدم درگیری آنها با بازیکنان ژاپنی و داور بود و در آرام کردن بازیکنان نقش زیادی داشت.

بعد از پایان بازی پزشک تیم پرسپولیس برای رسیدگی به مصدومیت امید عالیشاه به کنار او آمد اما عالیشاه که بسیار عصبی بود با ممانعت از انجام اقدامات پزشکی با همان وضعیت به رختکن رفت تا پزشک تیم در رختکن به وضعیت او رسیدگی کند.

هواداران تیم کاشیما پس از پایان این بازی همچنان در ورزشگاه ماندند و به تشویق تیم خود پرداختند.

از طولانی شدن مدت زمان بیرون آمدن بازیکنان پرسپولیس از رختکن اینطور به نظر می رسد که برانکو ایوانکوویچ جلسه ای را با بازیکنانش بعد از این باخت برگزار کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.