فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که داوران در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه اشتباه تأثیرگذار داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: با گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری جلسه‌ای را برگزار کرده و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران، بازبینی و بررسی کردیم.

وی افزود: در دیدار استقلال - سپاهان، داور (رضا کرمانشاهی) با وجود قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و در بقیه کارهای تیمی خوب عمل کرد. همچنین در بازی فولاد خوزستان - استقلال خوزستان داور این دیدار باید یک پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می‌کرد.

اصفهانیان درباره عملکرد داوری در دیدار سایپا - پرسپولیس اظهار داشت: گل تیم سایپا در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین دروازه‌بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد، اما داور مسابقه متأسفانه این صحنه را تشخیص نداد و خطای مهاجم را اعلام کرد. همچنین در این صحنه داور باید پنالتی اعلام می‌کرد و به علیرضا بیرانوند هم اخطار می‌داد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از هشت بازی برگزارشده در هفته دهم لیگ، داوران ما در سه بازی اشتباه تأثیرگذار داشتند. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی‌های لازم اشتباهات را تقلیل و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )