کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بیرانوند مقابل السد فوق العاده بود و توانست دو بار دروازه پرسپولیس را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیپور پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: خوشحالم که پس از سالها، یک نماینده از ایران در فینال لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود. ما دو بازی سخت را برابر السد انجام دادیم و توانستیم در دو دیدار هم موفق شویم و به فینال لیگ قهرمانان صعود کیم.

وی گفت: السد حریف بسیار سختی برای ما بود. آنها از بازیکنان بزرگی سود می بردند و در دقایقی هم ما را اذیت کردند و حتی اگر بیرانوند نبود شاید آنها به جای ما به فینال می رسیدند.

مهاجم پرسپولیس تهران افزود: با اینکه ما در پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم اما همین بازیکنان غیرت بسیاری از خود نشان دادند و توانستیم با آنها به فینال برسیم.

علیپور گفت: جشن صعود به فینال برای ما تمام شده است حالا باید از فردا با تمرینات و تمرکز بیشترف خود را آماده بازی در فینال کنیم تا بتوانیم در دو بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: از همه هواداران ممنون هستم چه آنها که به ورزشگاه آمدند و چه آنها که از طریق گیرنده هایشان این بازی را تماشا کردند اما آنها که در ورزشگاه بودند سنگ تمام گذاشته و با تشویق های تمام خود ضامن صعود ما به فینال شدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )