مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عملکرد خوبی که مقابل السد داشتیم، شایسته صعود به فینال بودیم و به آن هم دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر محمد انصاری پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: امروز فوق العاده بودیم و توانستیم یک تیم بزرگ و پر مهره را از سد راه خود برداریم.

وی تأکید کرد: شاید خیلی ها وقتی که گل اول را دریافت کردیم دیگر از صعود ما به فینال ناامید شده بودند اما با همت بچه ها و حمایت هواداران به این مهم دست پیدا کرده و حالا باید به فکر فینال باشیم.

انصاری در خصوص عملکرد بیرانوند گفت: او فوق العاده بود؛ بعید می دانم کسی به غیر از این می توانست دو تک به تک را این چنین از بازیکنان با تجربه السد بگیرد و اجازه گل زنی ندهد اما بیرانوند نشان داد که بی دلیل دروازه بان شماره یک تیم ملی است و ما به او افتخار می کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که دوست دارید با تیم کاشیماآنتلرز یا سامسونگ بازی کنید؟ اظهار داشت: ما به فینال رسیده ایم و حالا منتظر حریفمان هستیم و برایمان فرقی نمی کند که مقابل کدام یک از آنها قرار بگیریم. هدف ما قهرمانی است و تنها به آن فکر می کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران ممنونم. دست تک تک آنها را می بوسم. هرگز انتظار چنین حمایتی از آنها را نداشتم. آنها با تمام وجود، تیمشان را حمایت کردند. امیدواریم بتوانیم با قهرمانی در لیگ قهرمانان زحمات آنها را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.