کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن سودانی الاصل باشگاه السد معتقد است فشار هواداران پرسپولیس تاثیری در عملکرد اعضای تیم قطری نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد اسماعیل در گفت و گویی پیش از سفر به تهران پیرامون تقابل با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: می دانیم چقدر کار سختی داریم. پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و در این مدت پیشرفت خوبی داشته همچنین این بازی در خانه آنها و مقابل هوادارانشان برگزار می شود. با این وجود ما می رویم که با تمام توان بجنگیم. می جنگیم تا کار خودمان را برای رسیدن به فینال تکمیل کنیم و چاره ای به جز پیروزی نخواهیم داشت.

دفاع راست تیم فوتبال السد قطر همچنین گفت: شکست در بازی رفت ما را ناامید نکرده و امیدهایمان کمرنگ نشده. انگیزه زیادی داریم تا به فینال برسیم و با تمام وجود برای این هدف می جنگیم.

حامد اسماعیل در خصوص هواداران پرسپولیس هم اضافه کرد:ما به جو ورزشگاه آزادی عادت کرده ایم. قبلا در این استادیوم مقابل استقلال بازی کردیم حتی در آن بازی پیروز شدیم و حالا امیدواریم همان نتیجه را مقابل پرسپولیس تکرار کنیم.

نکته حالب توجه این است که حامد اسماعیل بعد از شکست السد در مرحله گروهی و در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس گفته بود:هواداران پرسپولیس عامل این شکست بودند اما حالا معتقد است بازیکنان السد مشکلی برای بازی کردن برابر این هواداران نخواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.