کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به بازی بعدی این تیم مقابل سپاهان می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام دکتر امین نوروزی معاون ورزشی باشگاه استقلال، روزبه چشمی و اللهیار صیاد منش مشکلی برای دیدار این هفته مقابل سپاهان ندارند.

نوروزی در همین خصوص به سایت باشگاه استقلال گفت: اللهیار صیاد منش امروز در کلینیک ریکاوری و فیزیوتراپی کرد و شرایط خوبی دارد. این بازیکن مشکلی برای دیدار با سپاهان ندارد. روزبه چشمی هم شرایط بهتری دارد و فیزیوتراپی کرده و به دیدار با سپاهان می رسد.

نوروزی افزود: از فرشید اسماعیلی نیز باید تست نهایی گرفته شود تا شرایطش مشخص شود. خسرو حیدری هم با دستگاه ایزوکینتیک تمرینات قدرتی برای عضلات پشت ساق را انجام می دهد و طی روزهای آینده و پس از تست نهایی به تیم اضافه می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.