بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: دوست داشتم به اندونزی بروم ولی قسمت بود که در مس بمانم.

فرهاد فخیم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره منتفی شدن حضورش در اندونزی و باقی ماندن در تیم مس تا پایان فصل، گفت: خودم دوست داشتم به اندونزی بروم ولی باشگاه مخالفت کرد. قسمت بود که این روزی دستمان نرسد. روزی ما دست خدا است. شاید قسمت بود به اندونزی نروم چون ممکن بود اتفاقی برای من یا خانواده ام رخ بدهد. به هر حال ماندنی شدم و حالا تمرکزم روی تیم مس است.

وی افزود: آقایان توحیدی و ابراهیمی از ورزش کل صنایع مس به تبریز آمدند و جلسه ای برگزار کنند. آنها خواستند تصمیمی بگیریم که تیم ضرر نکند. ما نسبت به سال گذشته دو بازیکن برزیلی و محمدرضا سنگ سفیدی را از دست داده ایم و یک جورهایی تیم ضعیف شده است. گفتند حیف است که تیم خراب شود و باید برای سالهای بعد هم بماند. من هم به خاطر مردم شهرم و تیم مس ماندنی شدم.

بازیکن تیم مس در پاسخ به این سئوال که آیا با ماندنش در این تیم مبلغ قراردادش اضافه شده است؟ تاکید کرد: خیر، قرار شد اگر نتایج تیم خوب بود و قهرمان شدیم، برای قراردادهای فصل بعد تصمیم جدیدی بگیرند. اگر به اندونزی می رفتم ۵ برابر قراردادم با مس پول می گرفتم ولی صلاح باشگاه این بود که بمانم.

فخیم درباره وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی که برای بازی در یک تیم ایتالیایی به این کشور رفته ولی وضعیتش مشخص نیست، گفت: من با محمدرضا صحبت کردم. او دنبال ویزای یک ساله است. فدراسیون ایتالیا نمی تواند این ویزای یکساله را اوکی کند. اگر کار محمدرضا درست شد که در ایتالیا می ماند وگرنه او تا یکی دو هفته دیگر به مس بر می گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.