فوتبال جهان - سرمربی پیشین چلسی به خداحافظی دروازه‌بان ۳۲ ساله تیم ملی فوتبال روسیه از عرصه ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، سرمربی هلندی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ایگور آکینکیف را یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال این کشور دانست. دروازه‌بان ۳۲ ساله‌ای که پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روز گذشته (دوشنبه) به صورت رسمی خداحافظی خود را از عرصه ملی اعلام کرد.

گاس هیدینک ۷۱ ساله درباره خداحافظی شاگرد پیشین خود در تیم ملی فوتبال روسیه گفت: ایگور را می‌توانم یکی از مستعدترین دروازه‌بانانی بنامم که تاکنون با آنها کار کردم. او توانمندی فوق‌العاده‌ای دارد. به لطف دستان عالی‌اش می‌تواند قوی‌ترین توپ‌ها را مهار کند.

وی که در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه بود ادامه داد: ایگور آکینکیف یکی از معدود دروازه‌بانانی است که به صورت بسیار خوبی می‌تواند بازی تهاجمی را آغاز کند. ضربه هر ۲ پایش عالی است و قدرت پرتاپ توپ با دست خوبی دارد. ایگور همچنین دارای شخصیت بسیار خوب با حس شگفت‌انگیز است.

گاس هیدینک در ادامه تمجیدهایش از دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال روسیه خاطرنشان کرد: زمانی در اردوی تیم ملی فوتبال روسیه به من گفته بود نیازی به مربی ندارد و به تنهایی تمرین می‌کرد. ایگور به همراه لوا یاشین فقید یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال روسیه است. برای من کار و صحبت‌کردن با این شخصیت کاریزماتیک لذت‌بخش بود. ایگور آکینکیف یکی از بهترین خاطره‌های دوران حرفه‌ای من بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.