مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت که سرمربی جدید این تیم، کارنامه‌ای قابل قبول داشته است و یک مربی سختکوش به شمار می‌رود.

محمود محمودی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب میشو کریستیچوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: حضور میشو در تیم مس قطعی شد و او از اواسط هفته برای آغاز تمرینات به رفسنجان می‌آید.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد میشو در دو مقطع حضورش در مس رفسنجان، عملکرد موفقی نداشته است، گفت: کارنامه میشو برای مس قابل قبول است. اولین حضور او در تیم به چهار سال قبل برمی‌گردد. میشو در آن فصل با وجود اینکه تنها دو هفته به آغاز مسابقات مانده بود به مس رفسنجان آمد و مس را به رتبه پنجم جدول لیگ یک رساند. میشو در آن سال تیم را خودش نبست، اما جایگاه قابل توجهی در جدول برای مس به ارمغان آورد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: میشو در دوره دوم از هفته هفتم به تیم مس آمد. در آن زمان تیم مس در انتهای جدول حضور داشت. با این حال این مربی موفق شد تیم را تا میانه جدول بالا بیاورد. امسال هم اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که میشو را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند. این مربی سختکوش است و دانش فنی بالایی دارد.

محمودی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان می‌تواند در این فصل به لیگ برتر صعود کند یا خیر، تصریح کرد: ما واقعاً تیم خوبی داریم. هدف‌گذاری امسال مس، کسب رتبه اول تا چهارم جدول است و ان‌شاءالله به این هدف می‌رسیم.

وی درباره تسویه حساب باشگاه مس رفسنجان با علی سامره، سرمربی پیشین نارنجی‌پوشان تصریح کرد: با او صحبت کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. چهارشنبه جلسه‌ای با هم داشتیم و به مواضع نزدیکی رسیده‌ایم. مشکلی از این بابت نداریم.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب چهار امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.