پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی آخرین وضعیت پزشکی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی را تشریح کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر محمدبنی جمالی در ابتدا گفت : بازیکنان در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از نشاط خوبی برخوردارند. اما شرایط حساسی به لحاظ بدنی دارند، چراکه به مدت شش ماه است که درگیر مسابقات لیگ هستند و هفته های پایانی هم فشار بیشتری ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت : حسن عبدالهی به دلیل پارگی رباط صلیبی در مسابقات لیگ و عمل جراحی که روی پایش انجام شده برای حداقل چهار الی شش ماه نمی تواند فعالیت سنگین ورزشی داشته باشد. بی تردید حضور وی برای تیم ملی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما وی اردوی آماده سازی پرتغال و مسابقات جام بین قاره ای را از دست داد.

دکتر بنی جمالی افزود: امیرحسین اکبری دیگر مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی که در مسابقات لیگ دچار کشیدگی عضله شده و به مدت دو الی سه هفته نیاز به فیزیوتراپی دارد که روند درمانی وی در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است و حدود دو هفته دیگر به تمرینات باز می گردد.

پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: مهران مرشدی زاده دیگر بازیکنی است که در هفته های لیگ دچار کشیدگی رباط پا شده است که از دو هفته قبل فیزیوتراپی وی آغاز شده و با ادامه فیزیوتراپی تا یک هفته آینده شرایط تمرینی را پیدا خواهد کرد. همچنین سعید پیرامون در اردوی فعلی تیم ملی با درد از ناحیه کشاله ران حضور پیدا کرد که سونوگرافی امروز روی پای وی انجام می شود و به نظر می رسد که حداقل نیاز به یک هفته استراحت داشته باشد.

وی در پایان گفت : علی میرشکاری و محمد مرادی نیز مصدومیت های خفیفی حاصل از مسابقات لیگ دارند که امیدواریم با استراحت و تمرینات سبک در هفته های آینده شرایط بهتری خواهند داشت. البته در تمرین امروز تیم ملی محمد معصومی زاده دچار پیچ خوردگی مچ پا شد که کار درمانی وی آغاز شده و تا دو الی سه روز آینده می تواند روند تمرینی خود را در پیش بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.