کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهینی: برای صعود از جان مایه گذاشتیم / 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادي مهيني درباره عملکرد شاگردانش در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی گفت: براساس قرعه کشي انجام شده در اين دوره از رقابت ها در گروه C با تيم هاي مارياناي شمالي، تايلند، تاجيکستان و سنگاپور همگروه بوديم و توانستيم با غلبه بر رقباي خود به دور دوم رقابت هاي مقدماتي قهرماني آسيا صعود کنيم.

وي گفت: از آن جا که تايلند ميزبان دور نهايي رقابت هاي انتخابي قهرماني آسياست حضورش در اين مرحله از رقابت ها جنبه تشريفاتي داشت، با توجه به برنامه اي که از تيم ها داشتيم براي هر بازي با شيوه تاکتيکي خاص خود وارد زمين شديم، از تيم مارياناي شمالي تنها يک فيلم کوتاه در اختيارمان بود با اين وجود برنامه ريزي وسيعي را براي مقابله با تاکتيک هاي آن ها در نظر گرفتيم و بازيکنان به خوبي برنامه ها را اجرا کردند و موفق شديم آن ها را د ر گام نخست شکست دهيم، براي رويارويي با تيم ميزبان کار سختي را در پيش داشتيم چرا که آن ها در خانه خود بازي مي کردند.

سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان نوجوان تصريح کرد: بازيکنان در مقابل سنگاپور کار سخت و سنگيني را در پيش داشتند با توجه به شناختي که از مهره هاي کليدي حريف داشتيم راه نفوذي آن ها را شناخته و بهترين برنامه ريزي را براي مهار آن ها در نظر گرفتيم و به اجرا در آورديم و فرصت را براي گلزني خودمان به وجود آورديم.

مهيني افزود: در بازي برابر تاجيکستان، براي شناسايي فوتباليست هاي تاجيک بازي آن ها را با تيم تايلند در روز نخست را به دست آورديم و در همه نقاط موارد فني را مورد بررسي قرار داديم، خوشبختانه در نيمه نخست موفق شديم براي ۲ بار دروازه حريف را باز کنيم اما در نيمه دوم با تغييرات تاکتيکي که انجام داديم بازي را هشت بر صفر به پايان رسانديم و به عنوان تيم پيروز ميدان را ترک کرديم.

وي در پایان درباره بازی امروز مقابل تایلند گفت: بازیکنان امروز با تمام قوا به مصاف تیم پنجم آسیا رفتیم. با توجه به اینکه زینب عباسپور که یکی از مهره های اصلی تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و  توانستیم نیمه اول را با پیروزی به رختکن برویم. در نیمه دوم بازیکنان از نظر بدنسازی کم آوردند و این بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردیم. آنچه مسلم است بعد از سه بازی سخت و سنگین قوای جسمانی بازیکنان تحلیل رفت و این نکته برای ما روشن شد تا دور بعدی مسابقات باید روی بدنسازی بازیکنان کار کنیم، چرا که در مرحله بعدی مطمئنا با حریفان قوی تری روبرو خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.