کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قائمشهر- مالک باشگاه نساجی مازندران با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازیکنان نساجی باغیرت و تعصب بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد صنیعی فر پس از بازی و تساوی بدون گلس تیمش با استقلال تهران با بیان اینکه یک بازرگان هستم و تاکنون توانستم از تیم نساجی حمایت کنم گفت: از الان به بعد برایم سخت است و باید مسئولان از این بعد حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی حمایت از تیم سخت است و به خاطر دل مردم هزینه کرده ام ادامه داد: جمع کردن جمعیت و هواداران نساجی عشق می خواهد و باید به مردم و هواداران احترام گذاشت.

وی با عنوان اینکه تیم هایی استقلال، پرسپولیس و غیره حامی و پشتیبان دارند گفت: برنامه ریزی سه ساله کرده بودیم تا اولا تیم به لیگ دسته دوم نرود و ثانیا تیم را در لیگ یک حفظ کردیم و امسال نیز بنا داریم تیم را حفظ کنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با اظهار اینکه عاشق فوتبال هستم گفت: اهل هیاهو نیستم و هرکاری که کرده ام به عشق مردم بوده است و مسئولان نیز باید جلو آیند و هنوز زمین وعده داده شده تحویل نشده است.

صنیعی فر از مسئولان خواست تا برای تیم نساجی کار و تلاش کنند درباره واگذاری زمین وعده داده شده برای تیم گفت: هنوز زمینی نگرفته ایم و تاکنون هیچکس کمکی نکرده و تاکنون تیم به لطف خدا و با آبرو بازی کرده است.

وی با بیان اینکه نساجی مازندران با تیمهای دیگر فرق دارد و با قدرت بازی می کند گفت: بازیکنان با غیرت و با تعصب بازی می کنند و در این بازی کمتر از استقلال نبوده ایم و مشکلات باید با مدیریت و حمایت حل شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه تیم متعلق به استان است گفت: این تیم با قدرت و آبروداری است وباید حمایت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.