بنی طالبی: کادر فنی آنالیز دقیقی از سطح  بازی ملی پوشان خواهد داشت

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غزاله بنی طالبی، مدافع تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: تمرینات مستمر خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرده و مرتبا آنالیز فیلم بازهایی که در اختیار داریم را مرور می کنیم تا شناخت خوب و کاملی از حریفان خود داشته باشیم. حریفانمان ریز نقش و سرعتی هستند و بیشتر بازیکنان آنها خارجی بوده، ما نیز تمام تلاشمان را برای بهترین عملکرد به کار خواهیم گرفت.

مدافع تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: حمایت مسئولین و کادر فنی از تیم بسیار خوب بوده و تمریناتمان را با هدف و پشتکار پیگیری می کنیم. من در فستیوال های مدارس فوتبال حضور داشتم و توسط استعدادیاب ها انتخاب شدم و در نهایت به تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال دعوت شدم. اکنون هم در تیم ملی زیر ۱۹ سال بازی می کنم و امیدوارم بتوانم بازیکن مثمر ثمری برای تیم ملی کشورم باشم.

وی درباره دیدار تدارکاتی برابر اردن گفت: بازی برابر تیم اردن باعث می شود که ما برنامه هایی که در تمرینات اجرا می کردیم را در حین مسابقه اجرا کرده و کادر فنی آنالیز دقیقی از سطح  بازی ملی پوشان داشته باشند و با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، حضوری موفق در بازیهای مهم پیش رو داشته باشیم.

بنی طالبی در پایان گفت: هرچقدر تیم بازی تدارکاتی داشته باشد از لحاظ تمرکز و کسب تجربه شرایطمان بهتر خواهد بود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.