«واقعیت این است که دارند تحریک می کنند و درست نیست. همه دژاگه را می شناسند چقدر مودب است . من واقعا نسبت به ادب این آدم متعجب می شوم. » این بخشی از حرف های محمدرضا زنوزی است درباره دعوای دژاگه و توشاک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا زنوزیمالک تراکتورسازی دوشنبه شب روی خط ۹۰ رفت و درباره تیمش سخن گفت. او از ماجراهایتوشاک و اشکان شروع کرد و گفت:«اشکان به من گفت فقط گفته چرا من را تعویض کردی.خود آقای توشاک هم گفت مسئله مهمی نبود. آقای توشاک به چیز دیگری اعتراض داشتند.ایشان دیگر بر نمی گردند. ایشان دیشب به استانبول رفتند و رفتند به کشورشان.»

او سپس از سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت:«ایشانانتقاد شدیدی داشتند به برنامه سازمان لیگ و فدراسیون. ما نامه زدیم که سازمان لیگبازی مان را عوض کنند. آقای توشاک اعتراض شدیدی داشت به برنامه ولی قبول نکردند.یکسری اتفاقاتی در این چند هفته افتاد که ایشان را دلزده کرد از کار در ایران. آقایتوشاک مربی بزرگی هستند. یک سری خطوط قرمز برای خودشان دارند. ایشان یکسری امکاناتو بازیکنان از ما خواستند و به ما قول بالای جدول را دادند. وقتی این مشکلات رادیدند ، خیلی چیزها سئوال برانگیز بود. چرا باید بین تیم ها باید این قدر فرقباشد. آخرین سئوال آقای توشاک این بود که چرا اقلا یک روز بازی را عقب نیانداختند.»

زنوزی درباره مبلغ قرارداد توشاک هم گفت:«قرارداداقای توشاک ۶۰۰ هزار دلار بود که استعفا دادند. ما حدود ۳۰ درصد این پول را پرداختکردیم. ایشان حق شان را می خواهند اما کسی نبود که همه چیزش پول باشد. ما با ایشانقرارداد مشروط بستیم. مشروط به این بود که هر نیم فصلی می توانستیم قرارداد راکنسل کنیم. خیلی قرارداد خوبی با این مربی بسته بودیم. ولی ایشان وقتی با هم حرفمی زدیم به خیلی از اصول مقید بودند. اولا اگر قرار باشد پولی بدهیم ، تا نیم فصلباید ۱۲۰ هزار تای دیگر بدهیم. »

عادل از این گفت که رقم زیادی می شود و جوابشنید:«زیاد است؟ شما مقایسه کنید با تیم های دیگری که ببینید چقدر هزینه کرده اند.تازه وقتی ایشان خودشان استعفا داده که دیگر ما پولی نمی دهیم! تا جایی که گرفتهمی شود سهم قراردادش دیگر.» البته حالا باید دید واکنش توشاک پس از بازگشت به ولزدر رسانه های بریتانیایی به سابقه حضور چند ماهه در ایران چه خواهد بود؟

زنوزیدرباره ادامه فعالیت این تیم و نفر اول نیمکتش هم گفت:«فعلا آقای محمد تقویسرمربیگری تیم را برعهده دارد تا هیات مدیره درباره سرمربی تیم تصمیم بگیرند.»

او درباره شایعه کی روش گفت:«نه بابا این حرف هاکدام است. نمی دانم این شایعات از کجا در می آید.»

مربی آینده ایرانی است یا خارجی؟ سئوالی بود کهاو درباره اش گفت:« ۹۰ درصد به بالا سعی میکنیم مربی خارجی بیاوریم. »

زنوزی درباره عکس با سردار هم گفت:« یک ضیافتشامی بود که ایشان هم بود. یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند. باید تمامملی پوشان مان را دست شان را ببوسیم!»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.