کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم دیدار با الدحیل قطر به بازی برگشتیم و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نوراللهی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر الدحیل و صعود به مرحله بعد گفت: بازی قابل قبولی از خود ارائه کردیم و توانستیم در نیمه دوم کاملا هجومی بازی کرده و به ۳ گل زیبا دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: در ابتدای نیمه دوم به بازی برگشتیم و در شرایطی که شاید همه فکر می کردند ما از صعود به مرحله بعد باز بمانیم اما بچه ها غیرت کردند و بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و با حمایت هواداران که ما را همانند گذشته یاری کردند توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

نوراللهی افزود: متاسفانه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، تمام داشته های ما همین بود ولی با همین نفرات دست به کار بزرگی زدیم.

وی ادامه داد: بازی بعد ما به احتمال زیاد مقابل السد قطر خواهد بود که تیم بسیار پرقدرتی است و باید برای این بازی یک برنامه ریزی کامل داشته باشیم تا توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم از مرحله بعد هم به سلامت عبور کرده و به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم و پس از سالها، یک تیم از ایران بتواند قهرمان آسیا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.