دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور هواداران پرتعداد تیم سرخپوشان ایران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران درحالی آغاز شد که تیم قطری بازی رفت را یک بر صفر به سود خود خاتمه داده بود.

* بازی با حملات پرسپولیس انجام شد و بازیکنان این تیم با حمایت هواداران پرتعداد خود به دنبال رسیدن به دروازه تیم مهمان بودند اما تا دقیقه ۷ نتوانست خطر جدی را روی دروازه ایجاد کنند.

* دقیقه ۸ : نخستین فرصت جدی برای پرسپولیس ایجاد شد اما فرار منشا در آخرین لحظات با خروج دروازه بان الدحیل ناکام ماند.

* در دقیقه ۱۸ بشار رسن سانتر خطرناکی را روی دروازه الدحیل ارسال کرد که توسط بازیکنان حریف به کرنر فرستاده شد.

* دقیقه ۲۱ : جونیور با عبور از دو بازیکن پرسپولیس از درون محوطه جریمه شوتی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که بیرانوند این ضربه را مهار کرد.

* دقیقه ۲۲ : گادوین منشا با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه الدحیل را هدف قرار داد که ضربه محکم این بازیکن پس از برخورد با دست دروازه بان حریف به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

* دقیقه ۲۷: جونیور در یک ضد حمله خطرناک از مدافعان پرسپولیس عبور کرد که محمد انصاری پشت محوطه جریمه این بازیکن را با خطا متوقف کرد و با کارت زرد جریمه شد. قبل از او هم کمال کامیابی نیا کارت زرد گرفته بود.

* دقیقه ۳۳: یک ضربه کرنر برای الدحیل به دست آمد که این ضربه در یک رفت و برگشت به بدن احمد نوراللهی برخورد کرد و وارد دروازه سرخپوشان شد تا کار شاگردان برانکو برای ادامه بازی سخت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.