کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کلیه بلیت‌های طبقه اول به فروش رسید و تنها بلیت‌های طبقه دوم در حال فروش می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طبق آخرین خبر از وضعیت بلیت فروشی الکترونیک دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که ساعت ۱۸:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، با عنایت به اینکه فروش بلیت‌های این مسابقه از روز پنجشنبه آغاز شده بود کلیه بلیت‌های جایگاه، روبروی جایگاه و پشت دروازه‌ها تا این لحظه به فروش رسیده است و بلیت‌های طبقه دوم نیز در حال فروش از طریق سایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده قطر به اتمام رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.