کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فوتبال جهان| احتمال روی کار آمدن چزاره پراندلی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بولونیا قوت گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی سرمربی سابق تیم‌های ملی ایتالیا، فیورنتینا، والنسیا و گالاتاسرای، شب گذشته (یکشنبه) بازی بولونیا مقابل جنوا را از نزدیک تماشا کرد که این اتفاق شایعه روی کار آمدن او به عنوان جانشین فیلیپو اینزاگی را قوت بخشید.

بولونیا در ۴ هفته سپری شده از این فصل سری A، تنها یک امتیاز گرفته و در جدول تنها از کیه‌ووی که فصل را با ۳ امتیاز منفی آغاز کرده، بالاتر است. بولونیا در این فصل حتی یک گل هم نزده است که این آمار وضعیتش را بدتر جلوه می‌دهد.

این وضعیت سبب شده است که جایگاه سوپرپیپو در نیمکت بولونیا به خطر بیفتد و مدتی است که زمزه انتخاب شدن پراندلی به عنوان سرمربی بولونیا شنیده می‌شود. حضور پراندلی در ورزشگاه ماراسی هم بر این شایعه دامن زده است، البته برای حضور غیرمنتظره پراندلی در ورزشگاه یک دلیل دیگر هم آورده شده که آن فعالیت پسر او نیکولو به عنوان یکی مربیان بدنساز باشگاه بولونیا است که تابستان امسال همراه با اینزاگی به این تیم پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.