دو لژیونر تیم ملی فوتبال ازبکستان که در لیگ کره جنوبی بازی می‌کنند امروز به این تیم اضافه شدند تا خود را آماده بازی با ایران کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان روز سه شنبه این هفته در تاشکند و در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت. ازبکستان هفته گذشته دیداری دوستانه با سوریه برگزار کرد و اکثر نفرات اصلی این تیم با نظر «هکتور کوپر» سرمربی ازبکستان در این مسابقه بازی نکردند.

از جمله این نفرات می توان به «اودیل احمدوف» کاپیتان ازبکستان اشاره کرد که کوپر دلیل روشنی برای بازی نکردن وی اعلام نکرد ولی طبق گمانه زنی رسانه های ازبکستانی، قرار است احمدوف در بازی با تیم ملی ایران به میدان برود.

نشانه دیگر جدی گرفتن بازی تدارکاتی با ایران از سوی ازبکها، اضافه شدن دو لژیونر آنها به اردوی تدارکاتی است. «سنجر تورسنوف» و «شاهرخ گادیف» دو بازیکن ازبکستان هستند که در لیگ کره جنوبی بازی می کنند. آنها در بازی با سوریه به اردوی ازبکستان دعوت نشدند ولی از سوی کوپر برای بازی با ایران به لیست ازبکها اضافه شده اند. تورسنوف و گادیف امروز به اردوی ازبکستان ملحق شده اند تا سه روزی فرصت تمرین در کنار سایر نفرات تیم ملی این کشور را داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.