کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم جوان شیاطین سرخ به خاطر یک لحظه احساساتی شدن بازی‌های بعدی تیمش در لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) منچستریونایتد در خانه برنلی، مارکوس رشفورد با یک واکنش احساسی از شیرینی این برد برای ژوزه مورینیو و مردانش کاست. این اتفاق زمانی رخ داد که منچستری‌ها ۲ گل پیش افتاده بودند و رشفورد در واکنش به خطای فیل باردسلی، بازیکن حریف با سر به صورت او ضربه‌ای زد که از چشم داور پنهان نماند و برایش یک کارت قرمز مستقیم داشت.

رشفورد تنها ۱۰ دقیقه پس از ورودش به میدان اخراج شد و حالا به خاطر این حرکت خشونت‌آمیز ۳ جلسه محرومیت در انتظار اوست. به این ترتیب رشفورد دو بازی بعدی من‌یونایتد در لیگ برتر مقابل واتفورد و ولورهمپتون و همچنین بازی تیمش مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه را از دست می‌دهد.

مهاجم ۲۰ ساله شیاطین سرخ پس از بازی در صفحه توئیترش نوشت: احساسات بر من غلبه کرد. من نباید چنین واکنشی نشان می‌دادم. از همه اعضا و هواداران باشگاه عذرخواهی می‌کنم.

در همین حال ژوزه مورینیو هم به حرکت مهاجم ملی‌پوش تیمش واکنش نشان داد و گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. فقط می‌توانم بگویم که حرکتش ساد‌ه‌لوحانه بود. این درگیری بین یک پسر بچه و یک مرد با تجربه بود. باردسلی بیش از ۲۰ سال است که فوتبال بازی می‌‌کند در حالی که مارکوس هنوز یک یچه ساده است. مجازات رشفورد سختگیرانه بود؟ نمی‌دانم. شاید می‌شد به هر دوی آنها یک کارت زرد داد (بازیکن برنلی کارت زرد گرفت). با این حال قضاوت داور خوب بود، مثل دو دستیار او.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.