کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رییس فدراسیون فوتبال گفت:به نمایندگان ایران در آسیا خیلی امیدوارم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج درباره بازدید از تمرین دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه رویارویی با حریفان قطری در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:استقلال و پرسپولیس تیم ملی کشور ما هستند. من خودم خیلی به بازی با السد و الدحیل امیدوار هستم. می دانم مدیران استقلال و پرسپولیس خیلی زحمت کشیده‌اند.

وی افزود:مربیان خوب در کنار بازیکنان شایسته در دو نماینده کشورمان حضور دارند.امیدوارم بازی با السد و الدحیل، یک دیدار خوب و خاطره انگیز باشد. میزان هزینه‌ها و میزان شرایطی که حریفان دارد را می‌دانم. می‌دانم هزینه‌های ما با تیم‌های قطری غیر قابل مقایسه است ولی ما ایرانیم و با همین موجودی اتفاقات بزرگی تاکنون رخ داده است. امیدوارم دو نماینده شایسته ایران در دیدار آینده آسیایی هم بتوانند موفق باشند.

 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )